Saturday, June 18, 2016

BAGAIMANA NAK MULA CERITAKAN


Nak mula dari mana kalau org suruh cerita dari awal..dia kata:
"Ambo dok reti nok nego mah ni, acu tra royat teh lagu mana cara n kaedahnyoo"...
Ok stepnya mcm ni:
1. Jadi ahli powergold ðŸ˜Š

2. Beli emas utk diri sendiri dulu. Nak cerita kpd org, nak kempen org beli emas...biar kita dulu mulakan ðŸ˜ƒðŸ‘

3. Sembangla dgn keluarga, anak beranak, kawan², jiran² tanya dia ada x simpanan duit dlm bank @ dlm tabung buluh @ bawah tilam yg x pakai.. ðŸ˜

4. Habaq dia duit simpanan tu lama² nilai dia makin susut ditelan inflasi...walau bertambah dividen ke faedah ke bunga ke riba ke...hakikatnya nilai yg susut x sama dgn yg kita dapat akhirnya. ðŸ˜°

5. Dari rugi dimamah inflasi gitu je baikla tukar jadikan emas. Simpan emas fizikal. Emas ni walaupun ada ketika harganya turun naik tapi utk jangka masa panjang harganya makin meningkat ðŸ“ˆ

6. Tak pernah dlm sejarah org yg simpan emas fizikal ni rugi. No! ðŸ™…. Terdesak boleh pajak. Lepas tu tebus balik.

7. Jangan beli emas dgn duit beli ikan mek!  Guna duit yg x pakai je.

8. Nak beli murah molek la beli dgn Powergold. Harga murah, spread rendah, kos upah barang kemas pun sangat murah! ðŸ˜±

9. Nak murah lagi jadi ahli. Banyak benefit dan bonus² menanti ðŸ˜ðŸ‘

Anda tk kan dpt 1kg tanpa 1grm yg pertama..
1grm 1bln 1kluarga..
Sikit2 lama2 jadi bukit
Ke guane mung kate...
Hujung thun ni masing2 boleh bg tau bpe byk dh smpanan emas powergold masing2 ya ...target bpe byk anda letak..hujung tahun kita lihat hasilnya😉😉
Kt kedai2 emas lgi melonjak naik
Powergold ni kira rendah lg dri pasaran
Walau harga bkn ahli..msih rendah

No comments:

Post a Comment

PRODUK KECANTIKAN DAN KESIHATAN POWERGOLD

POWERGOLD I-QUE MEMOREE POWERGOLD BEAUTY & HEALTH JUICE POWERGOLD CHOCOLATE POWERGOLD SHIFFA OIL POWERGOLD...