Tuesday, July 19, 2016

GADAI DIARRAHNU, TABUNGAN EMAS, PESANAN NUAT PENYIMPAN EMAS, BEST JADI AHLI SELAIN DAPAT HARGA MURAH

GADAIAN DI ARRAHNU



Kena gadaikan brg kita kt arrahnu
Contoh :
Hrga emas Rm165/g
Kite beli 100g = Rm16500
Arrahnu byr 70%
= Rm11500
Beza
Rm16500 - 11550 = Rm4950✅
So skrg,
Beli emas td guna duit pinjman kte dpt.

Cara nk tahu brp gram kite boleh bli ialah dgn cara
RM11550/hrga emas
RM11550/rm165 = 70g
So skrg kite ad emas 100g + 70g = 170g
Modal rm16500 ad emas 170g.
So hrga emas kite tu ibarat
Rm16500/170g = rm97.05 πŸ˜
Ni la yg jd averaging tu. ✅
So korang pun promote emas tu n jual dgn hrga semasa iaitu rm165.
Contoh
Ali bli 30g, so rm165 x 30g = rm4950.
Modal kita plak rm97.05 x 30g = 2911.5
So nmpk x?
Rm4950 - Rm2911.5 = ✅
Faham x untung kte dpt tu πŸ™ˆ
Lpas tu repeat lg cara yg sama. mmg anda akn dpt untung berbaloi2 πŸ’†πŸ»

TABUNGAN EMAS⬇⬇



πŸ‘Tabungan emas adalah tabungan yg mudah dizaman ni..serendah 1g @ 0.5g kita mampu memilikinya✅
πŸ‘tukar sebahagian wang fiat kita kpd emas..aset emas juga mudah cair..tak seperti hartanah lain✅
πŸ‘so kenapa kita fikir simpan emas rugi...ubah mind set kita..ar rahnu tempah paling mudah nak cairkan aset emas..yg penting produk kita emas..kalau bawa telefon canggih nak g ar rahnu.. diorg suruh balik je. tidak dgn emas...sekecil kecil emas pun ar rahnu terima✅
πŸ‘siapa yg nak follow jom..ubah pemikiranπŸ™‹
πŸ‘Tahun 2016 MENABUNG EMAS menggantikan MENABUNG RM
πŸ‘Nak emas harga murah digalakkan jadi ahli. AHLI menikmati hrga terendah seumur hidup✅

Pesanan saya buat semua PENYIMPAN EMASπŸ‘¬πŸ‘­



🌟EMAS yang anda dah simpan tolong jangan jual @ lelong pada orang. Jual atau pajak jika memang terdesak nak guna duit sahaja. Jika tidak tolong simpan ok?

πŸ™‹πŸ»Sebab apa?
πŸ’πŸ»Sebab dalam Al-Quran dah kata akhir zaman nanti matawang yang akan digunakan nanti dinar dan dirham (EMAS & PERAK). Bermakna wang kertas atau wang fiat ini tiada nilai lagi nanti.
πŸ’πŸ»Kita pun dah berada di akhir zaman kan?
Jadi beli & simpanlah EMAS, simpanlah EMAS, simpanlah EMAS.
🌟Mulakan tabungan EMAS anda sekarang. Tukar simpanan wang anda kepada simpanan EMAS untuk masa hadapan anda. πŸ˜‰

 APA YANG BESTNYA JADI AHLI POWERGOLD SELAIN DAPAT BELI EMAS HARGA MURAH??



πŸ”₯Ada PELUANG BERNIAGA EMAS
➡Beli harga ahli, jual harga jualan/semasa. dapat untung runcit.1g dah untung RM20. Kalau 1g x 10, dapatlah RM200.
πŸ”₯Berpeluang menjana BONUS SAMPINGAN.
➡Kita promote perniagaan yang kita buat, orang lain pun akan turut minat nak buat perniagaan yang sama,kita akan perolehi bonus dari syarikat.
πŸ”₯Keluar MODAL hanya SEKALI seumur hidup.
➡Iaitu yuran keahlian/stokis tapi mampu menjana pulangan berkali-kali.
➡Tiada tarikh luput ahli walaupun tiada pembelian dilakukan.
➡Perkongsian ilmu emas oleh ahli² yang lain.

πŸ™†πŸ»Apa pula KELEBIHAN menjadi STOKIS yang ahli tak dapat?
✅Daftarkan ahli dapat komisen RM10.
✅Daftarkan stokis komisen RM100.
✅Uruskan pembelian (repurchase) dapat untung RM4 bagi setiap 1g emas.
RM2 perbezaan harga ahli dan stokis. RM2 komisen masuk e-wallet.
✅Maximum bonus pairing RM2100 sehari.
πŸ”₯πŸ”₯


No comments:

Post a Comment

PRODUK KECANTIKAN DAN KESIHATAN POWERGOLD

POWERGOLD I-QUE MEMOREE POWERGOLD BEAUTY & HEALTH JUICE POWERGOLD CHOCOLATE POWERGOLD SHIFFA OIL POWERGOLD...