Thursday, January 12, 2017

MOTIVASI PELABURAN EMAS FIZIKAL

Ada sesetengah orang, bila join sesuatu bisnes, dia akan bebetul buat sampai dia berjaya.
๐Ÿ“Ada juga sesetengah orang, bila join sesuatu bisnes, dia usaha, tapi bila tak menjadi, terus mengalah.
๐Ÿ“Ada juga sesetengah orang, bila join sesuatu bisnes, tanpa usaha, dia berserah je, berjaya ke tak berjaya ke dia tak peduli.
Rasa-rasanya, korang yang mana satu?
Saya ofcourse lah yang atas sekali tu ๐Ÿ˜ sebab saya bila dah join sesuatu bisnes tu, saya akan buat sampai saya berjaya. Macam dalam bisnes Powergold ni la.

No comments:

Post a Comment

PRODUK KECANTIKAN DAN KESIHATAN POWERGOLD

POWERGOLD I-QUE MEMOREE POWERGOLD BEAUTY & HEALTH JUICE POWERGOLD CHOCOLATE POWERGOLD SHIFFA OIL POWERGOLD...